قاسمي فلاورجاني،مريم(1382).بررسي کانون کنترل در دانش آموزان ايراني و رابطه آن با متغيرهاي پايه تحصيلي،جنسيت ،طبقه اجتماعي وپيشرفت تحصيلي. پايان نامه کارشناسي ارشد دانشگاه شيراز.
کاپلان،هارولد.سادوک،ورجينيا (2003).خلاصه روان پزشکي. ترجمه حسن رفيعي و فرزين رضاعي (1387).تهران انتشارات ارجمند.
کاپلان،هارولد.سادوک،ورجينيا.خلاصه روانپزشکي.پورافکاري،نصرالله (1386).تهران انتشارات نشر آب.
کديور،پروين (1382).روانشناسي تربيتي.تهران انتشارات سمت.
کريم زادگان مقدم، داريوش (1387).بررسي رابطه سبک هاي يادگيري و منبع کنترل با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دبيرستان هاي پسرانه نمونه و عادي شهر تهران.پايان نامه کارشناسي ارشد،دانشگاه شهيد بهشتي.
کمرزرين،ح (1373).اضطراب امتحان.ماهنامه تربيت،6، 33-30.
کريمي،يوسف (1375).روانشناسي اجتماعي،نظريه،مفاهيم و کاربردها.تهران انتشارات ارسباران.
کريمي،يوسف (1380).روانشناسي تربيتي.تهران انتشارات ارسباران.
کنرلي،هلن.اختلالات اضطرابي.ترجمه،حسيني،سيروس (1382).تهران انتشارات رشد.
کونتز و همکاران.اصول مديريت.ترجمه،طوسي و همکاران (1370).تهران انتشارات مرکز آموزش دولتي.
_گراوند فريبرز1386,بررسي رابطه بين ميزان اضطراب و منبع كنترل با پيشرفت تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات.
ماسن،پاول هنري.کيگان،جروم.آلتا کرول،کانجر.جان،جين وي.رشد و شخصيت کودک.ترجمه،ياسايي،مهشيد (1383).تهران مرکز نشر.
ماشيري فراهاني،فاطمه(1382).مقايسه نقش منبع کنترل در سلامت روان نوجوانان دختر خانواده هاي معتاد و غير معتاد شهرستان رباط کريم. پايان نامه کارشناسي ارشد دانشگاه علامه طباطبايي.
محي الدين بناب،مهدي (1374).روانشناسي انگيزش و هيجان.تهران نشر دنا.
محمدي زواله،سبحان(1389)بررسي تاثير مشاوره گروهي با رويکرد انگيزش نظام مند و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان سال دوم دبيرستان شهرستان کرمانشاه. پايان نامه کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات.
مراديان،پرويز(1387).بررسي رابطه سلامت روان با منبع کنترل در بين دانشجويان دخترو پسر دانشگاه پيام نور سر پل ذهاب. پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات.
معاضديان، آمنه ( 1387).بررسي تاثير آموزش سخت رويي بر انگيزش و اضطراب آزمون دانش آموزان دختر شهر تهران ,پايان نامه کارشناسي ارشد دانشگاه آزاد واحد علوم تحقيقات.
منصوري،علي (1386).بررسي رابطه خودكارآمدي رياضي، سبك‌هاي اسناد و اضطراب امتحان بر پيشرفت تحصيلي رياضي
دانش‌آموزان سال اول دبيرستان‌هاي سنندج. پايان نامه كارشناسي ارشد، دانشگاه علامه طباطبايي.
هاشمي نصره آبادي،تورج (1373).بررسي رابطه دمنبع کنترل،عزت نفس و حمايت اجتماعي با روش هاي مقابله اي در دانشجويان دانشگاه تبريز.پايان نامه کارشناسي ارشد دانشگاه تربيت مدرس.
هارتلي بروئر، اليزابت (1386).ايجاد انگيزه در كودكان. ترجمه، ناهيدي، احمد. تهران، انتشارات جوانه رشد.
هجل،اي.ال..يگنر،دي.جي (1991).نظريه هاي شخصيت.ترجمه،عسکري،علي (1380).ساوه دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساوه.
هرسي،پال.بلانچارد،کنث.مديريت رفتار سازماني.ترجمه،علاقه بند،علي(1381).تهران انتشارات اميرکبير.

منابع انگليسي:
Anjeliki,Leondari.Syngollitiou.Efi and kiossoglou Grigoris(1998)
Academic achievement,motivation and future Selves.Departement of psychology,Avistotle university of thes saloniki.Greece.Educational stadies.Vol24 2pp 153-163
Bishop, N. S. (2006). Implementation and assessment of a test anxiety reducyion program presented to 10th graders and their subsequent performance on the montcas criterion referenced test. Unpublished doctoral dissertation, University of Montana, Missoula, MT.
Berk,R.A and Nanda,J (2006).Arandomized trial of humor effets on test anxiety and test performance.Journal of Humor19,425-454

Bodas,J.and ollendick.T.H(2005).Test Anexiety:A Cross-Cultural perspective.elinical child and family psychology Review.8.65-88
Rachman,s (2004)Anxiety(2end)Londen psychology perss
Carter،R.Williams،S and Silverman،W.K(2008).cognitive and emotional facets of test anxiety in African American school children. Journal of cognitive and emotion.22.539-551.

Cassady, J. C., & Johnson, R. E. (2002). Cognitive test anxiety and academic performance. Contemporary Educational Psychology, 27, 270-295.
Cohen Estherand Gail Biran and Aran and varda Gross-tsur (2008)Locus of eon frol,Perceived parenting style, and Anxiety in children with Cerebral Palsy.Journal development phychiatry disability 415-423.
Elizur,Dor,Beck,Istvan,Magyri(1994)Gender differnces in achievement motiv:A facet and Ijsis of Hungarion Samples Journal of psychology interdisciplinary and applied vol 128,pp121-137.
Ergene, T. (2003). Effective interventions on test anxiety education: A meta-analysis. School Psychology International, 24, 313-328.

Goonan،B)2003( over coming Test anxiety:giving students the ability to show what they know europen. Journal of psychological assessment.20،262-264.
Johnson, L. E. (2007). Treating test anxiety in students with learning difficulties: An exploratory study. Unpublished doctoral dissertation, Florida State University.
Lufi, D., & Darliuk, L. (2005). The interactive effect of test anxiety and learning disabilities among adolescents. International Journal of Educational Research, 43, 236-249.

در این سایت فقط تکه هایی از این مطلب با شماره بندی انتهای صفحه درج می شود که ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت کلمات به هم بریزد یا شکل ها درج نشود

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ولی برای دانلود فایل اصلی با فرمت ورد حاوی تمامی قسمت ها با منابع کامل

اینجا کلیک کنید

Mc Donald, A. S. (2001). The prevalence and effects of test anxiety in school children. Educational psychology, 21, 89-101.
Peleg – Popko, O. (2004). Differention and test anxiety in adolescents. Journal of Adolescence, 27, 645-662.
Sarason, I. G. (1984). Stress, anxiety and cognitive interference: Reactions to test. Journal of Personality and Social Psychology, 46, 929-938.

Sawyer,T.P.J,Sawyerl,A (2005).Predieting Stereotype Threat,Test Anxiety,and Cognitive Ability Test Performance:An Examination of Tree modes.Internation Journal of Testing 5.225-224
Shobe,Brewin,a.and carmack,S(2005) A Simple Visulization Exercise for Reducing test Anxiety and Improving Performance on Difficult Math Tests.Journal of Worry and Affective Eperrien ce.1,34-52
Stinnett terry,A:Stout lorry,J(1991)Development of teacher rating of academic.School psychology review,vol 20 issue3


پاسخی بگذارید